Baby Broker
Dramat | Od lat 16 | 129 min
Sang-hyun (fenomelnaly Song Kang-Ho znany m.in. z „Parasite”, „Pragnienia” i „Zagadki zbrodni”) i jego przyjaciel Dong-soo (Gang Dong-Won) prowadzą mały zakład krawiecki. Pewnej ulewnej nocy odkrywają w oknie życia niemowlę. Przekonani, że po porzuconego chłopca nikt się nie zgłosi, chcąc sobie dorobić, decydują, że sprzedadzą go komuś, kto go pokocha. Kiedy plan jest już gotowy, niespodziewanie zjawia się matka dziecka (Lee Ji-Eun, znana jako piosenkarka IU). Bohaterowie rozpoczynają wspólną podróż, której cel może być bardziej zaskakujący niż im się wydaje…
Pierwszy koreański film Hirokazu Koreedy to uniwersalna historia o poszukiwaniu własnego miejsca na świecie, miłości i rodzinie. Reżyser nie ocenia, nie feruje wyroków, do wyborów swoich bohaterów podchodzi z empatią i ogromną wrażliwością. „Baby Broker” zdobył dwie nagrody na Festiwalu w Cannes, w 2022 roku. Song Kang-ho, otrzymał Złotą Palmę dla Najlepszego Aktora, a Hirokazu Koreeda, Główną Nagrodę Jury Ekumenicznego.
Autorem zdjęć do filmu jest Hong Kyung-pyo, współpracownik największych koreańskich reżyserów, w tym Bong Joon-Ho („Matka”, „Snowpiercer”, „Parasite”) i Lee Chang-donga („Płomienie”).
Cykl: CZUŁE OPOWIEŚCI HIROKAZU KOREEDY
Zapraszamy na niewielką retrospektywę współczesnego japońskiego mistrza kina obyczajowego. Przegląd otworzył w maju przedpremierowy pokaz najnowszy obraz reżysera, pt. „Monster”. W jego ramach przypomnimy również delikatną i oszczędną w środkach „Naszą młodszą siostrę” oraz „Baby Brokera”, pierwszy koreański film reżysera, w którym z ogromną wrażliwością uparcie dowodzi, że pozornie całkiem obcy sobie ludzie mogą stać się rodziną.
czytaj więcej
Pierwszy koreański film Hirokazu Koreedy to uniwersalna historia o poszukiwaniu własnego miejsca na świecie, miłości i rodzinie. Reżyser nie ocenia, nie feruje wyroków, do wyborów swoich bohaterów podchodzi z empatią i ogromną wrażliwością. „Baby Broker” zdobył dwie nagrody na Festiwalu w Cannes, w 2022 roku. Song Kang-ho, otrzymał Złotą Palmę dla Najlepszego Aktora, a Hirokazu Koreeda, Główną Nagrodę Jury Ekumenicznego.
Autorem zdjęć do filmu jest Hong Kyung-pyo, współpracownik największych koreańskich reżyserów, w tym Bong Joon-Ho („Matka”, „Snowpiercer”, „Parasite”) i Lee Chang-donga („Płomienie”).
Cykl: CZUŁE OPOWIEŚCI HIROKAZU KOREEDY
Zapraszamy na niewielką retrospektywę współczesnego japońskiego mistrza kina obyczajowego. Przegląd otworzył w maju przedpremierowy pokaz najnowszy obraz reżysera, pt. „Monster”. W jego ramach przypomnimy również delikatną i oszczędną w środkach „Naszą młodszą siostrę” oraz „Baby Brokera”, pierwszy koreański film reżysera, w którym z ogromną wrażliwością uparcie dowodzi, że pozornie całkiem obcy sobie ludzie mogą stać się rodziną.
TO WYDARZENIE JUŻ SIĘ ODBYŁO

Sang-hyun (fenomelnaly Song Kang-Ho znany m.in. z „Parasite”, „Pragnienia” i „Zagadki zbrodni”) i jego przyjaciel Dong-soo (Gang Dong-Won) prowadzą mały zakład krawiecki. Pewnej ulewnej nocy odkrywają w oknie życia niemowlę. Przekonani, że po porzuconego chłopca nikt się nie zgłosi, chcąc sobie dorobić, decydują, że sprzedadzą go komuś, kto go pokocha. Kiedy plan jest już gotowy, niespodziewanie zjawia się matka dziecka (Lee Ji-Eun, znana jako piosenkarka IU). Bohaterowie rozpoczynają wspólną podróż, której cel może być bardziej zaskakujący niż im się wydaje…
Pierwszy koreański film Hirokazu Koreedy to uniwersalna historia o poszukiwaniu własnego miejsca na świecie, miłości i rodzinie. Reżyser nie ocenia, nie feruje wyroków, do wyborów swoich bohaterów podchodzi z empatią i ogromną wrażliwością. „Baby Broker” zdobył dwie nagrody na Festiwalu w Cannes, w 2022 roku. Song Kang-ho, otrzymał Złotą Palmę dla Najlepszego Aktora, a Hirokazu Koreeda, Główną Nagrodę Jury Ekumenicznego.
Autorem zdjęć do filmu jest Hong Kyung-pyo, współpracownik największych koreańskich reżyserów, w tym Bong Joon-Ho („Matka”, „Snowpiercer”, „Parasite”) i Lee Chang-donga („Płomienie”).
Cykl: CZUŁE OPOWIEŚCI HIROKAZU KOREEDY
Zapraszamy na niewielką retrospektywę współczesnego japońskiego mistrza kina obyczajowego. Przegląd otworzył w maju przedpremierowy pokaz najnowszy obraz reżysera, pt. „Monster”. W jego ramach przypomnimy również delikatną i oszczędną w środkach „Naszą młodszą siostrę” oraz „Baby Brokera”, pierwszy koreański film reżysera, w którym z ogromną wrażliwością uparcie dowodzi, że pozornie całkiem obcy sobie ludzie mogą stać się rodziną.
czytaj więcej
Pierwszy koreański film Hirokazu Koreedy to uniwersalna historia o poszukiwaniu własnego miejsca na świecie, miłości i rodzinie. Reżyser nie ocenia, nie feruje wyroków, do wyborów swoich bohaterów podchodzi z empatią i ogromną wrażliwością. „Baby Broker” zdobył dwie nagrody na Festiwalu w Cannes, w 2022 roku. Song Kang-ho, otrzymał Złotą Palmę dla Najlepszego Aktora, a Hirokazu Koreeda, Główną Nagrodę Jury Ekumenicznego.
Autorem zdjęć do filmu jest Hong Kyung-pyo, współpracownik największych koreańskich reżyserów, w tym Bong Joon-Ho („Matka”, „Snowpiercer”, „Parasite”) i Lee Chang-donga („Płomienie”).
Cykl: CZUŁE OPOWIEŚCI HIROKAZU KOREEDY
Zapraszamy na niewielką retrospektywę współczesnego japońskiego mistrza kina obyczajowego. Przegląd otworzył w maju przedpremierowy pokaz najnowszy obraz reżysera, pt. „Monster”. W jego ramach przypomnimy również delikatną i oszczędną w środkach „Naszą młodszą siostrę” oraz „Baby Brokera”, pierwszy koreański film reżysera, w którym z ogromną wrażliwością uparcie dowodzi, że pozornie całkiem obcy sobie ludzie mogą stać się rodziną.